Система охолодження авто: найчастіші проблеми та ремонт поломок в Києві

Несправності системи охолодження автомобіля можуть призвести до значних витрат на ремонт автомобіля. Які поширені несправності системи охолодження і скільки коштує їх усунути? Корисною інформацією діляться експерти СТО "ReadyCar" в Києві.

вул. Бориспільська, 26Д, Київ
Система охолодження є досить простим у виготовленні механізмом. У переважній більшості автомобілів для охолодження використовується рідина і кілька взаємопов'язаних елементів.

Рідинний насос змушує охолоджуючу рідину рухатися і забирає тепло, що утворюється при згорянні. Якщо охолоджуюча рідина занадто нагрівається, а робоча температура приводу перевищує допустимий рівень, в дію вступають кулер і вентилятор. Все контролює термостат, який контролює клапан, що регулює подачу рідини в радіатор. Комплект укомплектований декількома датчиками і не дуже складним комп'ютером.
Типові несправності системи охолодження

Більшість несправностей системи охолодження носять механічний характер. Бувають і збої електронних систем, хоча вони трапляються значно рідше.

Порушення в роботі стосуються перегріву або недогріву системи, а також витоку рідини. Разом з прогресом і збільшенням складності двигунів, несправності з'являються вже через кілька років інтенсивної експлуатації. Тому варто регулярно перевіряти датчик температури двигуна. Однак не в кожному автомобілі є такий інструмент. Комп'ютер також може інформувати користувача про аномалії за допомогою індикатора.

Синій показує низьку температуру і говорить про обережне поводження з акселератором протягом перших кілометрів. Червоний має статус попередження і вказує на те, що температура охолоджуючої рідини занадто висока.

Якщо повідомлення зникає так само швидко, як і з'являється, водієві не варто турбуватися. Гірше, якщо червоний сигнал тривоги зберігається тривалий час. Тоді в якості профілактики варто зупинити автомобіль і вимкнути запалювання. Не радимо відразу відкривати капот, тому що ви можете обпектися.
Несправності системи охолодження - протікання

Втрата охолоджуючої рідини є найпоширенішою причиною несправності системи охолодження. Проблему легко знайти, якщо пошкоджений шланг або радіатор. У цьому випадку ми рекомендуємо замінити пошкоджений елемент. Іноді при його заміні може знадобитися демонтаж сусідніх вузлів, що підвищить вартість ремонту в майстерні.

Якщо в розширювальному бачку не вистачає рідини і немає видимих витоків, проблема може бути серйозною. Коли це станеться, охолоджуюча рідина може потрапити в масло або камеру згоряння. Симптоми цієї неполадки включають помітне підвищення тиску в системі охолодження, а також наявність слизу кавового кольору з молоком в маслі.

Видимі бульбашки повітря разом з маслом в розширювальному бачку говорять про пошкодження прокладки ГБЦ, тріщини в головці блоку циліндрів, а в найдраматичнішому варіанті подій – про тріщину в блоці двигуна. Відкладення ремонту в цьому випадку тільки погіршить ситуацію.

Тож радимо вам не зволікати і регулярно перевіряти в автосервісі систему охолодження. А при будь-яких симптомах одразу звертатися на якісне та перевірене СТО, одним з яких є "ReadyCar" в Києві. Наші майстри зроблять все швидко, якісно та за помірною ціною. Тому переконайтесь в цьому самі - заздалегідь запишіться на візит з допомогою онлайн-формуляру чи по телефону.
Залиште заявку і отримаєте безкоштовну діагностику
Укажите марку автомобиля
Надаю згоду на обробку моїх персональних даних та приймаю правила та умови користування сервісом
Контакти:
+38 096 222 26 26
service@readycar.kyiv.ua
вул. Бориспільска, 26Д
Київ