Заміна гальмівних колодок в автомобілях з електрогідравлічною гальмівною системою

Серед сучасних моделей автомобілів зустрічаються ті, в яких заміна гальмівних колодок неможлива без деактивації функції електронної системи управління гальмівної системи, що дає можливість виконати цю операцію, а після її завершення повернутися до нормального режиму роботи.

вул. Бориспільська, 26Д, Київ
Електрогідравлічна гальмівна система - SBC

Ця система оснащена акумулятором, який підтримує гальмівну рідину під тиском приблизно 14 МПа. За певних умов, навіть якщо водій не натискає педаль гальма, а ключ запалювання витягнутий, гальмівна рідина з таким тиском може подаватися до гальмівних супортів коліс.

Обслуговування гальмівної системи


Обслуговування гальмівної системи - заміна гальмівних колодок або гальмівних дисків можлива лише після т.зв. деактивації гальмівної системи SBC, що знижує тиск рідини до безпечного значення. Після завершення робіт слід активувати гальмівну систему SBC, яка підвищує тиск гальмівної рідини в гідроакумуляторі гідравлічної системи до значення приблизно 14 МПа і видаляє коди несправностей з пам'яті контролера системи SBC.

Електричне стоянкове гальмо EHB

Моделі автомобілів: Audi A6 (з серпня 2004 р.), Audi A8, VW Passat (з квітня 2005 р.), Volvo S80 оснащені т.зв. електричним стоянковим гальмом EHB. Коли автомобіль стоїть, гальмівні колодки супортів стоянкового гальма заднього моста притискаються до гальмівних дисків. Щоб їх можна було замінити або виконати інші дії, що вимагають зняття гальмівного супорта, необхідно знизити тиск. Тільки електронна система управління може зробити це після активації режиму діагностики. Після завершення робіт з технічного обслуговування потрібно знову активувати нормальний режим роботи електричного стоянкового гальма. Під час активації гальмівні колодки встановлюються автоматично, притискаються до гальмівних дисків і коди несправностей видаляються з контролера системи EHB.
Заміна гальмівних колодок і діагностичний тестер

Спроба замінити гальмівні колодки на гальмівній системі SBC або EHB без активації режиму діагностики може пошкодити гальмівну систему. Цю операцію можна безпечно виконати за допомогою тестерів, підключених до діагностичного гнізда автомобіля.

Чи можна замінити тільки гальмівні колодки?

Так, це звичайна практика через різні періоди продуктивності колодок і дисків. Колодки зазвичай замінюються 2-3 рази за весь термін служби однієї пари гальмівних дисків. Навіть коли перші встановлені колодки вже повністю зношені, диски повинні бути достатньо товстими для подальшого використання.
Кожен водій, який регулярно проходить обов'язковий техогляд, має пройти огляд гальм. Вони є елементом безпеки, тому майстри зі СТО "ReadyCar" завжди наполягають на перевірці стану гальмівної системи навіть під час заміни шин або іншого ремонту підвіски.

Тому не зволікайте - записуйтесь на візит до професійних автомеханіків у Києві. Зробити це можна по телефону або з допомогою онлайн-формуляру.
Залиште заявку і отримаєте безкоштовну діагностику
Укажите марку автомобиля
Надаю згоду на обробку моїх персональних даних та приймаю правила та умови користування сервісом
Контакти:
+38 096 222 26 26
service@readycar.kyiv.ua
вул. Бориспільска, 26Д
Київ