Ремонт ГРМ в Києві: швидко, професійно та надійно

СТО "ReadyCar" – це ремонтна майстерня, якій довіряють. Виконуємо кузовний та лакофарбовий ремонт, а також механічний ремонт транспортних засобів незалежно від марки, моделі та року випуску. Однією з послуг, які пропонуються в нашій майстерні, є заміна шестерень та компонентів, що входять до системи ГРМ.

вул. Бориспільська, 26Д, Київ
Чим загрожує поломка ременя ГРМ?

Ремінь ГРМ передає привід від колінчастого валу на розподільний вал і, таким чином, опосередковано відповідає за контроль часу відкриття та закриття клапанів. Від цього залежить процес наповнення циліндрів сумішшю (впускні клапани) і відведення відпрацьованих газів у колектор (випускні клапани).

Вам не потрібно бути сертифікованим інженером, щоб знати, що будь-які несправності в роботі системи ГРМ викликають порушення в роботі двигуна. Більше того, коли ремінь стрибає або обривається (від старості, через вихід з ладу іншого компонента), приводний вузол втратить «ГРМ», що, в свою чергу, завадить йому продовжити роботу. У винятково невдалій ситуації він може також вивести з ладу, наприклад, розподільні вали, втулки, головку, а в крайньому випадку - колінчастий вал.

Як часто слід змінювати ремінь ГРМ на новий?

Чи варто слідувати рекомендаціям виробника? Гума старіє, ролики зношуються, а рекомендації виробників щодо терміну придатності ременя іноді занадто оптимістичні. У деяких двигунах (наприклад, 1.9 dCi, 1.9 TDI) було б розумною ідеєю скоротити інтервал на 30-40 тисяч км. Водіям, які часто їздять на короткі відстані або мають автомобілі з інтенсивним двигуном і використовують таку потужність, варто задуматися про більш ранню заміну ременя ГРМ.

Механіки з "ReadyCar", які мають досвід роботи з даною моделлю, порекомендують можливе скорочення інтервалу щодо дати заміни ременя. Важливо: час теж робить свою справу - навіть якщо машина мало їздить, заміну все одно варто проводити.
Що можна замінити разом з ременем газорозподільного механізму?

Наші механіки на СТО "ReadyCar" в Києві, які мають чималий досвід роботи, користуються "золотим правилом": новий ГРМ - новий насос. Хоча, звісно, є і двигуни, в яких насос легко переживе 2-3 зміни ременя. На нашу думку, гра не варта свічок, оскільки вартість нового насоса зазвичай низька в порівнянні з рахунком за ремонт двигуна.

При заміні зубчастого ременя також варто перевірити стан багатоканавкового ременя і взаємодіючих шківів і роликів. Важливо: якщо шестерню ГРМ демонтували з якихось причин передчасно і вона начебто все ще «хороша», краще вкластися в нову.
Необхідність заміни ГРМ не завжди пов'язана зі зносом компонентів системи. Іноді вони механічно пошкоджені раніше, що вимагає негайного ремонту. В разі пошкодження ременя ГРМ про це свідчать характерні писки, викликані стиранням підшипників. З іншого боку, несправність можна визначити по гучному деренчанню двигуна. Не недооцінюйте подібні симптоми та зверніться до нашої майстерні, як тільки вони з'являться.

Наші механіки якісно замінять зламаний ГРМ та перевірять стан інших деталей, що впливають на його роботу.
Залиште заявку і отримаєте безкоштовну діагностику
Укажите марку автомобиля
Надаю згоду на обробку моїх персональних даних та приймаю правила та умови користування сервісом
Контакти:
+38 096 222 26 26
service@readycar.kyiv.ua
вул. Бориспільска, 26Д
Київ