Користь проточки гальмівних дисків: послуги професійного СТО в Києві

При заміні гальмівних колодок може виникнути проблема з гальмівними дисками. Залишити їх як є, замінити на нові чи краще проточити? Автомеханіки зі СТО "ReadyCar" в Києві дають відповіді на всі ці запитання.

вул. Бориспільська, 26Д, Київ
Часті проблеми з гальмівними дисками.

Гальмівні диски - це компоненти, які відносно швидко зношуються. Основною проблемою є втрата товщини через стирання. У дискових гальмах гальмівні колодки, які вбудовані в супорти, при гальмуванні тиснуть на обидві сторони гальмівних дисків. А на високу ефективність гальмування впливає постійна найменша можлива відстань між колодками та диском.

Дуже несприятливо впливає на ефективність дискового гальма явище перекосу диска, внаслідок чого втрачається паралельність двох протилежних сторін гальмівного диска. У такій ситуації ефективність гальмування значно знижується. На ефективність гальмування дискових гальм також істотно впливає якість поверхні самого диска в місці контакту з гальмівними колодками. Щоб оцінити якість диска та можливу подальшу придатність до використання, слід виміряти його товщину та візуально оцінити стан його робочої поверхні.

Візуальна оцінка полягає в перевірці поверхні на наявність подряпин, а також на те, чи не видно порогів на поверхні, що взаємодіє з гальмівними колодками, і поверхнею, що не взаємодіє з ними. Коли на поверхні диска з'являються тріщини, зазубрини та порожнини, його необхідно замінити на новий.

Можна продовжувати використання диска, але тільки якщо канавки тонкі і мають невелику глибину (менше за 0,5 мм). Однак якщо канавки не перевищують 0,5 мм, то диск перед подальшим використанням слід проточити, але за умови, що після такої обробки його товщина буде більше мінімально допустимої товщини, рекомендованої виробником.
Причини зношування гальмівних дисків.

Причинами утворення борозен і поглиблень на робочій поверхні гальмівного диска можуть бути:

  • погана якість гальмівних колодок;
  • погана якість гальмівного диска;
  • потрапляння бруду та пилу між гальмівною колодкою та гальмівним диском;
  • корозійний знос гальмівного диска.

Коли варто проточувати гальмівні диски?

У разі повного виходу з ладу гальмівного диска, його заміна вкрай необхідна. Тим не менш, регенерацію слід проводити, якщо дотримані такі умови:

  • незначна корозія гальмівного диска;
  • незначний знос;
  • не було серйозних поломок гальмівної системи.

Проточка гальмівних дисків є хорошою альтернативою для клієнтів, які стикаються з необхідністю заміни цих деталей. Однак це не завжди можливо і доцільно, а в інших випадках може бути дуже вигідним.

Переваги проточки гальмівних дисків:

  • Відновлення геометрії диска;
  • Усунення скрипів та скреготів при гальмуванні;
  • Усунення пульсації та вібрації на кермі;
  • Усунення слідів іржі;
  • Швидке виконання роботи на СТО;
  • Вигідніша ціна, аніж купівля нових дисків - проточка обійдеться в 4 рази дешевше;
  • Дана технологія оновлення диска дозволяє враховувати характер геометрії маточини та осі. Це дозволяє отримати максимально якісний кінцевий результат, а також зможе запобігти передчасному зношуванню гальмівної системи;
  • Під час проточування використовується спеціальне сучасне обладнання, яке дозволяє отримати ідеально рівну поверхню диска.
Чому варто обрати саме автосервіс "ReadyCar" в Дарницькому районі Києва?

Багаторічна практика у поєднанні із застосуванням прогресивного обладнання дозволила нашому СТО заслужити стійку репутацію надійної компанії у замовників та партнерів.

У нас є чітко сформована цінова політика та клієнтоорієнтований підхід, завдяки чому замовники зупиняють свій вибір саме на нашому сервісі. Ви можете бути впевнені в тому, що вам не доведеться переплачувати, а на всі види робіт та запчастин ми даємо гарантію.
Залиште заявку і отримаєте безкоштовну діагностику
Укажите марку автомобиля
Надаю згоду на обробку моїх персональних даних та приймаю правила та умови користування сервісом
Контакти:
+38 096 222 26 26
service@readycar.kyiv.ua
вул. Бориспільска, 26Д
Київ