Заміна масла в коробці передач на СТО "ReadyCar" в Києві

Коробка передач, поруч з двигуном, є однією з найважливіших частин автомобіля. Великий вплив на правильну роботу трансмісії мають спосіб роботи шестерень, а також масло в ньому. А як часто ви міняєте масло в коробці передач і чи потрібно його міняти взагалі?

вул. Бориспільська, 26Д, Київ
Процес зносу трансмісійного мастила відбувається набагато швидше в трансмісіях AT. Тому заміна масла в АКПП вкрай необхідна. Насправді рідина всередині повинна розглядатися як робоче мастило, як і масло в двигуні.

Зараз неодмінно пролунають думки вголос про те, що фахівці не рекомендують міняти масло в АКПП, відзначаючи, що заводського масла вистачає на весь термін служби автомобіля. Вони справді праві, але якщо припустити, що на машині водій проїде максимум 150-200 тисяч кілометрів. З іншого боку, виробники АКПП вважають заміну масла необхідністю.

Це, звичайно, не означає, що після досягнення такого пробігу коробка передач розсиплеться. Ні, але її деталі будуть зношуватися все швидше і швидше. З іншого боку, процес старіння масла тим швидший, чим більше воно піддається тепловому навантаженню. Воно швидше втрачає свої параметри, включаючи щільність, в'язкість, а також змащувальні та миючі властивості, наприклад, внаслідок їзди на високих швидкостях, частої зміни передач або перетину доріг у горах.
Як часто потрібно міняти масло в АКПП?

Частота заміни масла в коробках AT залежить від марки і моделі автомобіля або типу самої коробки передач. Зазвичай перша заміна масла в АКПП відбувається кожні 60-120 тисяч км, далі - кожні 40-100 тис. км.

Часто буває так, що заміною масла водій нехтує, а хоче замінити масло тільки тоді, коли помітив несправність трансмісії, наприклад, проїхавши понад 200 000 кілометрів. Тоді неправильно проведена заміна не тільки не допоможе, але і може навіть нашкодити. Тому обов'язково обирайте надійних фахівців, які зроблять все швидко, якісно та "на совість". Саме такими автомеханіками і пишається СТО "ReadyCar" в Києві.
Статична і динамічна заміна масла

Масло в коробці передач AT можна замінити статичним або динамічним методом. Перший заснований на законі тяжіння. Після відкручування зливної пробки масло виймається і замінюється на нове. Проблема в тому, що цей метод дозволяє замінити лише 40-60% масла, а решта залишається всередині конвертора, в магістралях або в масляному радіаторі. Змішування старого масла з новим також негативно позначиться на його параметрах.

Єдино правильним методом є динамічна заміна, яка передбачає вставку пристрою для заміни масла в контур змащення редуктора під час його роботи. Потім масляний насос коробки передач виштовхує використане мастило і на його місце впорскує нове і свіже масло.

При такому способі заміни найбезпечніше використовувати спеціалізоване обладнання. Сучасні пристрої не тільки усувають помилки, допущені користувачем, але і автоматично визначають напрямок потоку масла і регулюють тиск відповідно до параметрів трансмісії.

Якщо ж ви вагаєтесь і роздумуєте над тим, чи можете зекономити, провівши заміну масла самостійно - добре задумайтеся. Адже, заощадивши на одному, потім можна буде добре витратитися на серйозний ремонт. Тому довіртеся професіоналам: завітайте до професійної автомайстерні СТО "ReadyCar" в Києві, яка має багаторічний досвід і пишається своїми кваліфікованими працівниками. Запевняємо: ви залишитеся задоволені.
Залиште заявку і отримаєте безкоштовну діагностику
Укажите марку автомобиля
Надаю згоду на обробку моїх персональних даних та приймаю правила та умови користування сервісом
Контакти:
+38 096 222 26 26
service@readycar.kyiv.ua
вул. Бориспільска, 26Д
Київ