Перевірка лакофарбового покриття автомобіля на СТО в Києві

Вимірювання товщини фарби та лаку завжди повинно відбуватися при покупці автомобіля з неперевіреного і невідомого джерела. Завдяки цьому ми дізнаємося більше про історію автомобіля та проведений лакофарбовий ремонт. Тому запрошуємо відвідати СТО "ReadyCar" в Києві, де все зроблять швидко та професійно.

вул. Бориспільська, 26Д, Київ
Лакове покриття є антикорозійним захистом автомобіля, яке також служить декоративним елементом. Чим товстіший шар лаку, тим краще захист від корозії. Але, як показує життя, таке лакофарбове покриття автовласників не приваблює.

Товщина лакового шару ніякими стандартами не визначається. Немає чинних галузевих (автомобілебудівних), українських чи європейських стандартів, які б визначали допустиму (мінімальну та максимальну) товщину лакового шару. Діапазони товщини лакового шару, наприклад, 120 мкм - 160 мкм, надані в першу чергу виробниками лаків, є лише теоретичним показником і орієнтиром для товщини лакового шару, рекомендованого під час виробництва. Це пов'язано лише з фінансовими причинами. На практиці товщина лакофарбового покриття на автомобілях із заводським фарбуванням може бути як меншою, так і більшою за теоретичну.
Які мають бути шари лакофарбового покриття?

Найголовніше, щоб шар лаку був правильний, тобто в ньому були всі технологічні шари:

  • фосфатний шар, що захищає від корозії та підвищує адгезію наступних шарів лакового покриття,
  • шар катафоретичної грунтовки, рівномірно нанесений на всі поверхні,
  • шар шпаклівки,
  • шар фінішного покриття, що складається з основи та прозорого лаку.

Нові автомобілі фарбуються на масовому виробництві і ніхто не звертає уваги на те, чи всі машини мають однакову товщину лакофарбового покриття. Лак перевіряють тільки на дефекти, а не на його товщину. Якщо товщина лакофарбового покриття по всьому транспортному засобу є рівномірною, лакофарбове покриття вважається нанесеним належним чином. Передбачається, що різниця в товщині лаку на даному елементі та на окремих елементах з одноразовим лакуванням не повинна перевищувати 50 мкм, у випадку подвійного прозорого лаку - до 70 мкм і навіть до 100 мкм при повному лакуванні і подвійному шарі лаку.

Для чого варто вимірювати товщину лакофарбового покриття?

Товщина лакового покриття тісно пов'язана з її вимірюванням. Кожен, хто купує автомобіль, в першу чергу вимірює товщину фарби. Це й не дивно, адже недобросовісні продавці автомобілів люблять обманювати покупців, латаючи та фарбуючи пошкоджені транспортні засоби, які побували в ДТП, та продаючи їх як нові. Лакофарбове покриття можна "виправити" тільки поза виробничим цехом. І такі відремонтовані місця можна легко знайти.
Як не помилитися при виборі автомобіля?

Як перевірити, чи був автомобіль «побитий», після ДТП, лакований чи просто зашпакльований? Важливо правильно виміряти товщину фарби. Щоб зробити це правильно, найкращим варіантом буде звернутися до професійного автомеханіка на СТО "ReadyCar". Він швидко допоможе обрати найкращий варіант при покупці автомобіля, а також ретельно перевірить будь-яке авто, яке заїде на наш автосервіс.

Наші майстри, котрі працюють в Дарницькому районі Києва, зможуть легко побачити дефект автомобіля, який ви могли не помітити на перший погляд.
Тому ласкаво просимо на СТО "ReadyCar": пишіть, телефонуйте та заїжджайте!
Залиште заявку і отримаєте безкоштовну діагностику
Укажите марку автомобиля
Надаю згоду на обробку моїх персональних даних та приймаю правила та умови користування сервісом
Контакти:
+38 096 222 26 26
service@readycar.kyiv.ua
вул. Бориспільска, 26Д
Київ