Торсіонна підвіска авто

Балка задньої підвіски з торсіонами (торсіонна балка) - це дизайнерське рішення, яке вже багато років використовується в автомобілях групи PSA, тобто Citroen і Peugeot, а також концерну Renault.

вул. Бориспільська, 26Д, Київ
Хоча на загальну думку цей елемент вважається досить аварійним, всупереч зовнішності, це - дійсно міцне і конструктивно просте рішення, яке водночас гарантує високий комфорт пересування на автомобілі.

Сама конструкція виключає наявність стандартних пружин задньої підвіски. Тут вони замінені стрижнями, які спираються на дві шарові опори. Тому обидві поперечини можуть обертатися відносно одна одної, а їх рух додатково амортизується торсіонами.

Як розпізнати пошкодження задньої підвіски?

У зв'язку з тим, що конструкція цього елемента задньої підвіски в автомобілях Renault, Citroen і Peugeot дійсно схожа один на одного, незалежно від моделі автомобіля, найбільш поширені симптоми пошкодження елемента також ідентичні. Його рухомі частини (підшипники і цапфи) зазвичай видають проблему гучними стуками, що виходять із задньої підвіски і які виникають під час руху по більших нерівностях.

Ще одним типовим симптомом пошкодження також може бути потріскування або скрип задньої частини автомобіля, у багатьох людей цей гул нагадує скрипи старого ліжка. У разі екстремальних пошкоджень, найчастіше пов'язаних із відпрацюванням голчастого підшипника, можна спостерігати чітке падіння задньої частини автомобіля.

Автомобіль стає нестійким при їзді, змінюється геометрія, і в крайньому випадку автомобіль може впасти настільки, що задні колеса будуть тертися об колісні арки.
Чим загрожує поломка задньої балки?

Не варто недооцінювати симптоми пошкодження задньої балки. Крім стуку, головною проблемою є втрата геометрії. Задні колеса ковзають всередину, що знижує стійкість автомобіля під час поворотів. У разі серйозного падіння задньої частини автомобіль втрачає будь-яку амортизацію, і при цьому лише поглиблює пошкодження, ризикуючи деформацією основи балки, що виключає будь-яку можливість її регенерації.
Як виглядає ремонт задньої осі?

Комплексний ремонт задньої підвіски, тобто її регенерація, коштує не дуже дорого. Ця операція в основному полягає в заміні голчастих підшипників, метало-гумових втулок коромисел і комплексному очищенні всього елемента. Слід пам'ятати, що дуже важливо ретельно перевірити вирівнювання всієї балки.

Якщо пошкодження протягом тривалого часу не ремонтували, це може призвести до утворення люфту, який у довгостроковій перспективі може призвести навіть до викривлення всього елемента. Однак у більшості випадків відновлення можливе. Весь процес складається з кількох основних етапів:

  • зняття коромисел і гідравлічне опресування всіх елементів;
  • ретельна піскоструминна обробка балки з подальшим покриттям її поверхні антикорозійною фарбою;
  • комплексна регенерація важелів;
  • установка нових підшипників і торсіонів.

Якщо ремонт буде проведено надійно, можна бути впевненим, що елемент буде вести себе буквально як новий, і найкращим підтвердженням цього є пропозиція автосервісу СТО "ReadyCar". На даний момент наші фахівці надають найдовшу в країні гарантію на балки, які вона відновлює.

Наш багаторічний досвід та оновлення систем підвіски автомобілів дозволили нам досягти найвищих параметрів продуктивності відновлених задніх балок, що означає повернення до комфорту та радості водіїв. Тому запрошуємо відвідати нашу автомайстерню в Києві.
Залиште заявку і отримаєте безкоштовну діагностику
Укажите марку автомобиля
Надаю згоду на обробку моїх персональних даних та приймаю правила та умови користування сервісом
Контакти:
+38 096 222 26 26
service@readycar.kyiv.ua
вул. Бориспільска, 26Д
Київ