Система очищення лобового скла в автомобілі

Правильно функціонуюча система очищення лобового скла є важливим фактором безпечного водіння.

вул. Бориспільська, 26Д, Київ
Очищення лобового скла автомобіля насправді складніша, ніж заведено вважати. Сюди входить складна система склоочисників, насосів, форсунок, нагрівальних елементів і контролера. Правильно функціонуюча система очищення лобового скла є важливим фактором безпечного водіння. Корисною інформацією щодо ремонту та обслуговування авто діляться автомеханіки СТО "ReadyCar" в Києві.

Компоненти системи очищення лобового скла

Система очищення лобового скла виглядає наступним чином:

  1. Рідина для чищення зберігається в баку.
  2. Звідти електричним насосом вона подається через трубку до форсунки.
  3. У форсунці рідина для чищення розпорошується на лобове або заднє скло, як того захоче водій.
  4. Склоочисники, що містять двигун, рукоятку та лезо, протирають скло миючою рідиною.
  5. Крім того, всі автомобілі (крім кабріолетів із заводським капотом) мають обігрів заднього скла, який відтає у разі замерзання.
  6. Підігрів лобового скла доступний лише на Ford та деяких моделях VW. Однак спеціалізовані компанії пропонують індивідуальні рішення.
  7. Нарешті, система управління контролює тривалість інтервалів промивання та швидкість склоочисників.
Недоліки системи очищення вікон в авто

Якщо в системі очищення щось несправно, це зазвичай не є великою проблемою. Зношуваною частиною номер 1 є, звичайно, склоочисники. Залежно від типу транспортного засобу вони можуть коштувати досить дорого. Загальний набір може коштувати понад 50 євро. Та все ж не варто економити на склоочисниках. Дешеві вироби досить часто намокають і додатково видають скрип, клацання.

Лінії щіток склоочисника можуть бути пористими. Заміна їх також дуже проста. Не зважаючи на це, ви завжди повинні купувати оригінальні запчастини, щоб ваша система склоочисників завжди працювала надійно.

Найбільшим ворогом системи очищення лобового скла є мороз. Завжди взимку пам'ятайте про використання спеціальної рідини для очищення скла. Повністю заповнений резервуар може тріснути, якщо замерзне. У більшості транспортних засобів до бачка можна легко дістатися та при необхідності замінити його. Це все ж дорогий ремонт, оскільки бачок зазвичай постачається разом з двигуном.

Фахівці багатопрофільного СТО в Києві "ReadyCar" стверджують, що якщо двигун насоса не працює, спершу можна перевірити запобіжники та штекери електродвигуна насоса. Проте у більшості випадків допомагає ретельне промивання контактним спреєм.

Форсунки також можуть забитися. Щоб очистити, зазвичай достатньо продути їх стисненим повітрям. Вони застібаються тільки за допомогою кліпси на капюшоні і легко знімаються. Це полегшує очищення стисненим повітрям.

Залежно від типу автомобіля, ремонт передніх склоочисників може створювати деякі проблеми. Особливо на автомобілях Mercedes, де передні склоочисники рухаються не тільки вбік, а й вгору-вниз, і мають дуже складний механізм. Якщо цей механізм виходить з ладу, такий ремонт може коштувати дуже дорого.
Проте для того, аби не потрапити в халепу, варто знайти надійну автомайстерню з відповідальними автомеханіками. Також рекомендуємо регулярно проходити ТО. Якщо ви мешкаєте в Києві або в його околицях - неодмінно завітайте до професійної автомайстерні СТО "ReadyCar" - не лише для ремонту свого авто, а й для комп'ютерної діагностики чи техогляду.
Залиште заявку і отримаєте безкоштовну діагностику
Укажите марку автомобиля
Надаю згоду на обробку моїх персональних даних та приймаю правила та умови користування сервісом
Контакти:
+38 096 222 26 26
service@readycar.kyiv.ua
вул. Бориспільска, 26Д
Київ